Wanneer u constateert dat het product dat u besteld heeft beschadigd is of defect, dan kunt u dit product aan ons retourneren. Als u constateert dat u een defect product toegezonden heeft gekregen adviseren wij u om dit direct aan ons te melden. Wanneer u een product bij ons koopt, heeft u te allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht heeft op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij kijken dan samen naar een juist vervangend product. Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw product zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen.
Wij verzoeken u het aankoopbewijs te bewaren en deze bij een retour-/garantie claim met het product mee te sturen. Om het geheel te bespoedigen vragen wij u bovenstaande retourprocedure te volgen.
Wij adviseren om een beschadigd pakket niet in ontvangst te nemen van de vervoerder. Blijkt na ontvangst het artikel toch beschadigd te zijn, dan verzoeken wij u dit binnen 24 uur te melden via e-mailadres info@uro-flame.nl, svp met foto van het beschadigde artikel zodat we het snel kunnen beoordelen en het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen. Zonder melding kunnen wij het product niet omruilen.
Ontvang als eerste het laatste nieuws via onze nieuwsbrief.
Noorderbaan 4
5388 RB Nistelrode
Nederland
0412-610601
info@uro-flame.nl
0412-610424